tisdag 24 juni 2008

Dag 63 Prisse flyttar



Dagens vikt
Caspian 4340 g
Nosse 3800 g
Prisse 4330 g

Idag på jobbet när jag startade datorn så har jag bilden med alla valparna på trappan som startbild. och jag blev så Nanna sjuk. Kunde känna hennes päls och nästan sniffa hennes doft. Gud vad jag ville ha henne då.

Inte blev det lättare av att Prisse skulle flytta. Så idag är det han som fått extra mycket kel utav alla. Men återigen jag är så glad att han fått ett underbart hem med hundkompisar och massor av andra djur. Ett extra plus är ju att jag kommer att träffa lilkillen ofta i framtiden också. Men visst var det en klump i halsen när han åkte.Det blev väldigt tyst när han åkte och Caspian och Nossan kom av sig lite ville upp i knät och bli lite extra ompysslade . Tindra har nog inget märkt än för hon gick och la sig.Nu ska vi passa på att njuta utav lilla Nossan tills det blir dags för henne att åka. Sen har vi bara vår egen lilla prins kvar och han ska vi få mysa med i många härliga år.

3 kommentarer:

Katarina sa...

Hej!
Kan meddela att Nanna mår bra! Hon kelar och leker och kelar igen.
I natt sov hon först till halv 5 och efter toalettbesök somnade hon om till halv 7!
Jag provade petflaska med makaroner som du tipsade om i bloggen - och det tyckte hon var riktigt kul! Höll på ett bra tag...och nu sover hon igen. En riktig liten goding!
Kram! /Katarina

Katarina sa...

Carina - måste bara fråga: är det Prisse på översta bilden eller är det Nanna? -Fantastisk bild, hur som helst!
Kram Katarina

Carina sa...

Hej Katarina" Det är Prisse på bilden. Kram Carina