måndag 9 juni 2008

Dag 47-48

Dagens vikt

Bastian 3200 g
Gnistra 2950 g
Nanna 3260 g
Prisse 2910 g
Lite dåligt med tid att uppdatera.Blir en snabbis idag bara. Sommaren har börjat och huset börjat fyllas vilket är kul. Igår kom Ellinor -Nannas blivande lill-matte och ska stanna i sommar. Även Nannas blivande husse Tomas passade på att kela lite med lill-tjejen nu när han kom förbi.Mycket kärlek där. Det är ju inte länge förrän det är dags för henne att flytta hem till dem i Göteborg. Vi hade även en valpköpare på besök här men jag kände att det inte stämde för mig vad jag önskar min lilla valp och eftersom det är viktigt för mig att det känns rätt så blev det inget. Sen har ju Daniel uttryckt önskemål om att bli Gnistras husse så jag får se hur det blir. Har ingen brådska alls. Vi har även haft lite barnbesök. Den helt underbara lilla killen Johannes som ska bli lill-husse till Prisse(men det vet han inte än).Men nyttigt för valparna att träffa både små och stora. Idag var vår spårkompis Britt-Marie på besök. Gnista la in charmoffensiven men det skulle varit en springer spaniel istället tror jag för att haft bättre lycka=). Men väldigt trevligt att träffas och prata.


Inga kommentarer: