fredag 6 juni 2008

Dag 45

Dagens vikt
Bastian 2915 g
Gnistra 2720 g
Nanna 3050 g
Prisse 2700 g

Sommarvärmen håller i sig. Jag inser mer och mer hur lyckligt lottad jag är att ha en valpkull och trädgård. Idag har de varit ute sen kl 11,00 till 18,00 ikväll. Först ett par timmars bus på gräset sen altanen. Idag kom Prisses nya mattar på besök. Dvs Gunilla. Josefin och Ida. Första besöket för Josefin som blev helförtjust i lilla Gnistra som är en tjej som vet hur man ska flörta in sig. Ja även Prisse så klart men tror Gnistra stal en del av hjärtat. Josefin passade på att ta en hel massa fina kort(ca 200). Tyvärr blev det inte så många på Nanna för hon valde att sova bort ett par timmar under trappan.Nya ståkort tog vi också. Blev så många fina , roliga bilder att jag satt ihopa ett eget album på hemsidan. Jag upptäckte som tur också innan jag satte ut bilderna att i sommarvärmen har man urringat och det i kombination med att ta kort framåtlutat över valpar kanske inte är den bästa kombinationen=)

Inga kommentarer: