torsdag 12 juni 2008

Dag 51

Dagens vikt
Bastian 3400g
Gnistra 3040g
Nanna 3445 g
Prisse 3170 g

Ikväll gjorde jag och Mikaela ett försök att ta veckobilder utan att tänka på skuggor eller fel färg på tröjan men men det blev nån slags bilder i allafall. Nanna väckte mig kl 04,00 i morse då hon lät något alldelses. Ville inte vara instängd i en valphage men se det fick hon ändå. Men eftersom jag ändå var uppe var det lika bra att göra rent i buren sen gav jag dem lite mat eftersom de var så trötta igår kväll att de knappt orkade äta något. Trodde att det kanske var därför det lät. Åt gjorde de i allfall men något tysta blev de inte. Det konstiga är att ingen mer än jag hör dem. Annars har det varit full rulle som vanligt och ikväll slutade det regna så då kunde de komma ut en stund. Nu har alla somnat ute vid skohyllan. Favorit stället av alla är inne i vårt sovrum där har vi en garderob som står på ben och krypa in under den är toppen. Jag har också hämtat ut stamtavlorna idag,klippt klorna och pälsen under tassarna och avmaskat dem för sista gången. Har inte sett någon mask hos dem någon gång men nu är det gjort i allafall.

Inga kommentarer: