onsdag 30 april 2008

Dag 8 i vecka

Oj vad tiden gått snabbt redan i vecka som gått i både glädje och sorg. Idag har jag känt att äntligen känns det som om vi alla landat och att vi äntligen kan njuta valpar. Allt fungerar alldeles utmärkt nu. Ända orosmolnet är att när jag kom in till dem för en stund senda var de nerkletade med bajs allihopa. Hoppas att det är så de krälat allihopa i samma för jag såg ingen hög för det gäller ju att hålla koll så de inte får diarre nu eftersom Tindra går på antibiotika.Men nu ska jag inte måla f..n på väggen. Idag har jag grävt fram huset känns det som. har ju inte blivit något gjort här på en vecka så nu har valparna fått höra dammsugare (fast de hör ju inget än) men känns skönt att det blivit lite iordning. nu ska jag gå in och mysa valpar.

Inga kommentarer: