söndag 27 april 2008

dag 5

Bastian och Tjocka Berta
Gnistra och Prisse Baren är öppen
Duktig Tindra med sina små
Tjocka Berta
Bastian
PrisseGnistra
Prisse

Tyvärr lyckades jag inte få bilderna rättvända men lägger dem i albumet också. Vi tog dem igår men inte det lättaste sen vill vi ju inte böka för mycket hos dem. Inatt har Bastian ökat på sig i vikt men Prisse har bara ökat lite. Tjejerna ökar stadigt i vikt
Morgonens vikt:
Bastian 465 g
Gnistra 473 g
Tjocka Berta 488 g
Prisse 437 g
Men de är pigga och alerta allihopa och jag kommer att stoppa Prisse till juvret lite extra under dagen tillsamans med Bastian så blir det inte så trångt. Natten har varit lugn och jag sover mer och mer. Tindra hoppade upp och la sig hos mig inatt en stund. Vägde henne igår och då vägde hon 11,6kg tycker hon är så liten och då är ändå hennes normalvikt 10,8kg. Kommer kännas konstigt att gå till jobbet imorgon och lämna de små. Som det är nu lämnar jag inte heller valprummet mycket. Men Mickan har lov och Uffe semester så vi bytar av varandra sen är jag ledig i slutet av veckan.

Inga kommentarer: