söndag 13 juli 2008

Ett avslut och en summering

Nyfödda

Det är det sista dagliga inlägget jag kommer att skriva i valpbloggen i fortsättningen kommer jag att blogga i hundarnas gemesamma blogg. I och med Nossans flytt och att Caspian är en del i flocken känns det rätt. Men när det händer något speciellt med de kommer det att skrivas in.

Känner att jag vill göra ett avslut och en liten reflektion över hela den här resan som startade med Tindra och Loffes parning i februari månad. Det har varit en tid fyllda av väntan,förväntan,glädje,lycka,sorg och en hela massa oro. En tid fylld av en massa nya erfarenheter som jag inte skulle vilja vara utan. Och tiden när vi väl var framme har gått så väldigt fort att man nu redan fått distans till allt det jobbet med att byta tidningar,nattvak mm. Idag skulle jag inte tveka för att göra om det hela en gång i framtiden. Om det blir så vet jag inte men känslan över att ha hjälp 4 underbara fina valpar till världen och fått följa deras utveckling och framsteg tills de skulle flytta och stå på egna ben har varit fantastiskt Tack speciellt till Gunilla som varit en underbar vän och stöttat när det varit svårt som varit med om hela resan utan dig hade det varit betydligt svårare. En stor kram till alla fina valpköpare där jag vet att mina små kommer att få ett underbart liv.

Nanna,Caspian,Nossan och Ceasar 8 veckor

1 kommentar:

Katarina sa...

och en stor kram till dej som skött om valparna så bra!
Kram katarina